مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس تمام تلاش خود را برای فتح لیگ قهرمانان انجام خواهد داد

یوونتوس تمام تلاش خود را برای فتح لیگ قهرمانان انجام خواهد داد

استفانو استورارو هافبک یوونتوس که به تازگی از مصدومیت بازگشته است می گوید یوونتوس تمام تلاش خود را برای فتح لیگ قهرمانان انجام خواهد داد.

 

بیانکونری در طول پنج فصل گذشته همواره فاتح اسکودتو بوده است، اما از سال 1996 تا بدین جا هنوز موفق به فتح لیگ قهرمانان نشده است. بانوی پیر دو سال پیش تا مرز فتح جام پیش رفت اما بازی فینال را به حریف قدرتمند خود بارسلونا واگذار کرد.

 

استورارو هافبک جوان و دوست داشتنی یوونتوس در این باره به اسکای گفت:

 

اشتیاق تمام تیم برای موفقیت در پایان فصل به خصوص فتح لیگ قهرمانان است. لیگ قهرمانان جامی است که همه ی تیم ها برای رسیدن به آن با تمام قدرت وارد رقابت می شوند. ذهنیت ما در این مورد نسبت به گذشته تغییری نکرده است. هدف ما لذت بردن از فوتبالی است که بازی می کنیم و تمام تلاش خود را در این راه می کنیم و در ادامه هر چیزی که می خواهد اتفاق بیفتد، بیفتد.

 

پس از مصدومیت از ناحیه ی زانو در تابستان اکنون هافبک تیم ملی ایتالیا به میادین بازگشته و در دقایق اندکی مقابل امپولی به میدان رفت:

 

سه ماه گذشته برای من به سختی سپری شد، اما خوشحالم که در نهایت دوباره به میادین برگشتم. بازگشت سریع از مصدومیت در این مقطع که تیم تمرینات خود را آغاز کرده است هرگز آسان نیست، چرا که شروع در بازی های پیش فصل زمان کلیدی برای رسیدن به آمادگی جسمانی مناسب است. هنوز چند بازی دیگر باید صبر کنم. اما در این مدت تمام تلاش خود را در تمرینات انجام می دهم. این تنها راه اطمینان از آمادگی خود برای زمانی است که سرمربی از شما می خواهد وارد میدان شوید.

 

خبر خوب دیگر برای تیم بیانکونری بازگشت کلودیو مارکیزیو از مصدومیت است. استورارو در این مورد می گوید:

 

از این که کلودیو مارکیزیو مثل من از مصدومیت بازگشته است خوشحال هستم. حالا با بازگشت ما سرمربی می تواند از فشار اضافی بر روی بازیکنانی که از ابتدای فصل برای تیم به میدان رفته اند کمتر کند. می دانیم که هفته های آینده چقدر برای ما مهم است، همان گونه که در فصل گذشته نیز اهمیت داشت. در موقعیت مناسبی قرار داریم و تیم خیلی خوب تمرین می کند. بازیکنان فوق العاده ای به تیم اضافه شده اند، آن ها اینجا هستند تا یوونتوس را تا جایی که می توانند بالاتر ببرند. رقیبان قدرتمندی پیش رو داریم و باید برای رویارویی با آن ها خود را آماده کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: